niedziela, 22 czerwca 2014

Dreams come true

Hej. Od razu przepraszam, ze tak długo nie pisałam, ale w sumie nie miałam ani jakiś wstawić zdjęć ani żadnego pomysłu na post. Ale już zabieram się do roboty.
No to dzisiejszy post w sumie tez tematyczny, a nie to co się u mnie dzieje, a planowałam to napisać, chociaż gdy zabrałam sie za pisanie jak minęły mi ostatnie dni to nic konkretnego nie przyszło mi do głowy. Nic ciekawego sie nie działo. :c Pewnie bym Was zanudziła
Wracając do dzisiejszego postu/posta (?)
Jest on jak sam tytuł mówi, o spełnianiu marzeń. My, ludzie, marzymy w każdej chwili swojego życia, nawet nieświadomie. Planujemy co sie dziś stanie, jak pójdziemy tam to czy zdąży sie taka sytuacja czy ta, że fajnie byłoby gdyby stało sie tak itd itd. No, ale marzenia sie raczej same nie spełnią, tylko trzeba je zwyczajnie spełniać. Jestem żywym dowodem, ze marzenia sa do spełnienia. Jak niektóre osoby wiedza należę do Fandomu Kwiatonators i jestem fanką Dawida Kwiatkowskiego. Pierwszy raz spotkałam go 2 czerwca 2013 roku, ale fanką byłam już nieco wcześniej. Spotkanie swojego idola, było moim największym marzeniem. Później dołączyłam do grupy i poznawałam coraz to nowe osoby. Pomimo dzielących Nas kilometrów przełamywaliśmy bariery i daliśmy rade sie spotkać, niestety nie ze wszystkimi :(, ale damy rade!
Poznałam niedawno Panią, która od urodzenia marzyła o wyjeździe do Afryki. Od czasów nastoletnich zaczęła pomału odkładać pieniądze i już w te wakacje wybiera się własnie w to wymarzone miejsce. Jak widać, marzenia mogą być rożne. Dla jednych osiągalne, dla innych nie do mniej. Ważne by je spełniać!

Na dziś zostawiam Was ze zdjęciami i czekajcie do kolejnego posta! Buziaki ;*
A własnie, wczoraj byłam na filmie 22 Jump i bardzo go polecam :) No!





7 komentarzy:

  1. marzenia się spełniają, bo w końcu udało mi się i byłam na koncercie Justina w Polsce. śliczne zdjęcia Wika :)
    zapraszam do mnie
    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Koncert Justina oo jaa, super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super zdjecia :) fajnie wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki słodki piesek ;) zdjęcia przepiękne!

    zapraszam: http://qllever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę świetne zdjęcia! :)

    http://essence-of-thoughts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba 21 jump...

    OdpowiedzUsuń