piątek, 13 czerwca 2014

Kompleks samej siebie.

 Hej. Mój kolejny ''pierwszy'' post. Jeżeli ktoś nie wie o co chodzi to po raz kolejny próbuje z blogiem. Może teraz będę miała na niego o wiele więcej czasu, ponieważ jak wiadomo za niedługo już przywitamy wakacje. Mam nadzieje, ze nie taka pogodą jak dzisiaj.
Okej, więc nie zaczynając znów od ''Hej ble ble ble'' postanowiłam, że już pierwszy post będzie tematyczny.
Temat kompleksów jest poruszany na dosłownie każdym blogu nastolatków. Nie ma osoby, która nie ma sobie czegoś do zarzucenia jeśli chodzi o wygląd. Jest tez wiele osób, które z powodu swojego wizerunku są obrażane w różne sposoby. Niektóre osoby się tym zwyczajnie przejmują, a inne nie, chociaż nie wydaje mi się, ze tak do końca jest. W sumie powinniśmy zadać sobie pytanie, czy te osoby, które tak nas obrażają, są dla nas na tyle ważne by przejmować się ich opinią? Chyba, że mówimy o królowych szkoły, gdzie w sumie z takimi jest gorzej haha. Trudno jest pozbyć eis kompleksów. Czasem tak na prawdę piękna dla Nas osoba dla siebie samej jest nieatrakcyjna i ma kompleksy, a my dziwimy się dlaczego? Czasem tak działa nasza psychika i to jest już choroba, coś jak anoreksja. :) No dobra, nie znam się na tym, to co będę pisała. haha.
Każdy z Nas jest piękny na swój sposób i to zdanie pewnie wszyscy słyszeli nie raz. Gorzej w to uwierzyć. No, ale popatrzmy w lustro. Pierwsze co widzimy to zapewne wady. Omińmy je i poszukajmy zalet. Dajmy przykład. Patrzysz w lustro i mówisz ''No może nie mam płaskiego brzucha, ale mam ładne oczy'' i takie jedno zdanie to dobry początek :) Uśmiechnij się, głowa do góry. Trzeba podchodzić do wszystkiego z dystansem. Przyznam, że ja np. mam z tym problem, bo przejmuje się tym co mówi, pisze, mysli o mnie inny. W sumie nie wiem czemu. Czasem wole być kimś innym niż sobą. I to chyba mój główny błąd.
No dobra, to na dziś koniec. Na następny post nie mam jeszcze pomysłu ;c
 Do... jeszcze nie wiem kiedy. paaa ♥

Ten uśmiech powoduje u mnie uśmiech :) 



                                https://www.youtube.com/watch?v=PshwqyjiWlU

7 komentarzy:

  1. Zgadzam się z tobą w stu procentach, jednak ciężko jest mieć dobre zdanie o sobie skoro ludzie którzy cię otaczają są piękni:(
    http://by-paulinqa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. jak juz pisalam na asku ten wpis jest swietny :) czekam na kolejne <3<3<3/hiowa

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super notka :)
    zostanę tu na dłużej i będe czytała Twoje następne wpisy :3
    Mam nadzieje , że Twoje nowe posty będą równie ciekawe jak ten :D


    Ps. Zapraszam! ;d
    http://factory-of-dreams-zuzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wójcik niesamowity wpis <3 Dzęki tb wbiłam sb pare rzeczy do mojej głowy hahah :D
    Ale i tak myśle,ze jest nienormalna hahahah :D
    Ps.Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wpis chyba sama taki zrobię,czekam na kolejne tego typu! :)

    Jeśli masz ochotę zajrzyj na mój blog-http://xxsometimesx.blogspot.com/
    Byłoby mi bardzo miło! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super wpis;) powodzenia w prowadzeniu, i wytrwałości:) ja też teraz zaczynam po raz kolejny i mam nadzieję że tym razem mi się uda, próbuje tym razem pisać po angielsku, ale jeżeli masz ochotę zajrzeć to zapraszam;) cherryblossomlio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń