środa, 25 czerwca 2014

Plany na wakacje.

Hej. Wakacje oficjalnie zaczynają się pojutrze, ale ja zaczęłam je już tydzień temu haha :)
Wreszcie koniec z codziennym i wczesnym wstawaniem. Bedzie można pospać te parę godzinek dłużej, śniadanie zjeść w porze obiadowej i robić co tylko się chce. Ja tych wakacji nie mogłam się doczekać, ale szczerze teraz jakoś ich nie czuje. Nie wiem, czy to ze względu na pogodę czy może z jakiegoś innego powodu. Hm.. miejmy nadzieje, ze pogoda w lipcu i sierpniu będzie o wiele ładniejsza. :)
No, dzisiejszy post jest o planach na wakacje. :)
Nie mam ich za wiele, niektóre to postanowienia, inne cele itd. :) zapraszam.

1. Przeczytać książkę Demi Lovato ''Bądź swoją siłą przez 365 dni w roku'' 
Od przedwczoraj czytam książkę Demi i szczerze jest super!Szkoda mi jej tak od razu przeczytac dlatego czytam po kilkanaście kartek haha. Przeczytałam dopiero styczeń, a już jestem nią zachwycona. Ze mną jest niestety taki problem, ze ja muszę miec ''wene'' na czytanie czegokolwiek i humor. Nigdy, kiedy czytam, nie moze byc głośno, bo zaraz się rozmyślam. Ale o książce jeszcze napisze ja całą przeczytam. :)

2. Zacząć dbać o swoje ciało i uważać na to co jem :) 
Otóż postanowiłam, ze w wakacje częściej będę ćwiczyła niż teraz. Może zacznę biegać, na pewno odstawie słodycze już na dobre, a przynajmniej jeszcze bardziej ograniczę, chociaż przyznam, ze teraz jem je wyjątkowo rzadko, No! Moim celem jest lepsza figura i zdrowy tryb zycia :)

3. Ja juz miałam wakacje! ;o 
Może niektórzy wiedzą inni np. nie, ale ja już byłam na wakacjach. Poleciałam samolotem z mamą do Anglii, do cioci. Jak na razie nie planujemy żadnego wyjazdu. Do kolonii tez nie byłam przekonana.

4. Koncerty! 
Jak już wspominałam jestem fanka Dawida Kwiatkowskiego i jego koncerty to totalna miazga! Wystarczy, ze obejrzycie teledysk do klipu ''Tathagata'' i wszystko jasne! a w Wakacje wybieram się na ok. 5-6 koncertów :) Licze, ze dopiszą jeszcze jakiś w Warszawie :)!

5. Spotkania z przyjaciółmi ♥
Moi internetowi znajomi, koledzy, przyjaciele mieszkają dziesiątki a nawet setki kilometrów ode mnie. Ale w te wakacje zobaczę się, mam nadzieje, ze chociaż z polową z nich! To na prawdę fajna sprawa, że jedziesz do jakiegoś obcego miasta, gdzie masz gromadę osób, z którymi na spotkanie czekałas tyle czasu. :) Ale niektórzy powiedzą, ze Dawid i tak nic mi nie daje. No cóż :)

6. Zwiedzanie Polski! 
Moją mamę ostatnio naszło na to, żebyśmy pozwiedzały troszkę Nasz kraj. Planuje już gdzie by tu można pojechać w wakacje. Ja uwielbiam spędzać czas z moją mamą, ponieważ świetnie się z nią dogaduje :) Dlatego takie wypady to dla mnie fajna sprawa :D

7. Spontan 
W wakacje chodzi o to by uwolnić się od tego wszystkiego, od szkoły, od nauki, od stresu! To czas by zrobić cos spontanicznego! :) jeszcze nie wiem co w te wakacje zrobię w tym kierunku, ale coś muszę :)

8. Rozwijać pasje :) 
Moja pasją jest fotografia i w te wakacje wszędzie gdzie pojadę wezme ze sobą mojego Nikona <3! To będą fajne wspominania :)

To chyba na tyle! Nic innego do głowy mi nie przychodzi. Może te plany są troszkę pogmatwane, ale mam nadzieje, ze się podoba.
A jakie sa Wasze plany na te wakacje :) ?

Zostawiam Was ze zdjęciami, które robiła mi moja najlepsza mama!





spodnie Primark 10  £/ Koszula - reserved 70 zł / buty Air Max 480 zł :) 

5 komentarzy:

  1. Super plany co do wakacji ♥
    Muszę przyznać że twoja mama robi bardzo ładne zdjęcia hahah <3
    P.s. czekam na kolejny wpis ;* !

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne plany, może na niektórych koncertach się zobaczymy :D

    Obserwuję ;* zapraszam do siebie :)
    http://hatersmakemefamoussss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajebisty blog. Super zdjęcia, super piszesz. Jesteś w moich czytanych! :)

    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post, !
    Nominowałam cię do LBA :)
    Więcej info na moim blogu!
    http://mytruefacee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. dobra koszula! :D
    zapraszam do siebie http://martfotofashion.blogspot.com
    obserwacja za obserwacje?
    jeśli tak to zaobserwuj i napisz mi w komentarzu a zrobię to samo, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń