środa, 2 lipca 2014

Bycie sobą.

Hej. Dziś przychodzę z notka na temat bycia sobą. Bycie sobą każdemu przychodzi inaczej. Dla jednych trudniej, dla drugich łatwiej. Czasem chcemy sie komuś przypodobać i dlatego udajemy kogoś kim nie jesteśmy. Zakładanie maski na prawdziwą twarz, nie jest dobrym wyjściem z sytuacji. Niektóre osoby starają się na siłe nie być tym, kim są i chcą sie zmienić. Ale lepiej być sobą. :) Jeżeli ktoś nie zaakceptuje Cie takiego jakim jesteś, to znaczy, ze nie ma sensu się z nim zadawać.
Każdy ma swój sposób na ''nie'' bycie soba. Niektórzy nie lubią swojego charakteru, inni wygladu, kolejni po prostu nie chcą przyznać się do swoich czynów.
Podstawa jest zaakceptowanie samej siebie i znalezienie ludzi, którzy tez Cię zaakceptują. Rozumiem, sa osoby, które wciąż sa wytykane palcami za to co robią, jak wygladają, czy jaki mają styl ubierania się. Co do wyglądu... Hm.. Zastanówmy się. Masz taki czy taki nos, takie czy takie nogi i nie do końca ci sie one podobają. Ale pomyśl, co maja powiedzieć ludzie, którzy w ogóle tego nie mają? Którzy nie mogą stanąć o własnych siłach, nie mogą poczuć zapachu, czy nawet zobaczyć kogoś, kogo kochają. Doceń to co masz.
Demi Lovato, w swojej ksiazce napisała dużo o byciu sobą.
Co do charakteru.. Jak wiadomo nikomu nigdy się nie dogodzi. Każdy ma wady, każdy zalety. Myślę, ze jest to zazwyczaj unormowane. Bycie miłym na siłe nigdy nie jest dobrym wyjściem z sytuacji, czasem trzeba być asertywnym. :)
Co do stylu... Dużej ilości ludzi przeszkadza to, czego słucham. Moja muzyka, moja sprawa. Nie rozumiem tego. Ty słuchasz rapu, ja słucham Dawida. :) Nie powinno to nikomu przeszkadzać. Nie musze na siłe słuchać tego, co mi się nie podoba.
Czy umiecie odpowiedzieć sobie na pytanie kim na prawdę jesteście? Albo kim chcecie być? W sumie.. to jest trudne. Pewnie większość mysli sobie ''No kim? Człowiekiem.'' Ale czy na pewno? Każdy z nas oddycha, je, chodzi do szkoly, odpoczywa, ale czy każdy z nas żyje tak jak chce?
Zostawiam Was dzisiaj z taką trochę dziwną notką i ze zdjęciami! Trzymajcie się! Wakacje już rozpoczate!






Spodenki tally weijl 80 zł / Kosulke zrobiłam sama / zegarek House 30 zł / Okulary house 30 zł / Łańcuch sinsay 20 zł 

9 komentarzy:

  1. Wika, jakzrobiłaś tę koszulke?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki tobie zrozumiałam że nie musze sie zmieniac, poprostu musze odnaleźć siebie Dziękuje..... Jak ty zrobiłaś tą piękną koszulke? jest taka niesamowita tak jak ty

    OdpowiedzUsuń
  3. Super notka :) z niecierpliwością czekam na nastepne bo swietnie ci idzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. staram się być sobą jak tylko mogę <3


    Obserwuję, zapraszam do siebie ;*
    http://hatersmakemefamoussss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Też staram się być zawsze sobą, bo tylko dzięki temu ludzie będą wiedzieć, jaka jestem naprawdę.
    Śliczna koszulka, jestem bardzo ciekawa, jak ją zrobiłaś :)

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog! Obserwacja za obserwacje? http://typicalfashionn.blogspot.com/ Ty zacznij i przypomnij się w komentarzu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialna koszulka :) ślicznie wyglądasz :)) Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Super cute look and I loveee your hair!! <3

    Kisses, Kali
    | Kali's inspiration board |

    OdpowiedzUsuń