czwartek, 24 lipca 2014

Zdrowe odżywianie! :)

Hej.. Bardzo przepraszam, że tak długo nie było mnie na blogu. Wakacje zupełnie pochłonęły cały mój czas i ani się obejrzeć a minął ich już miesiąc :O. jak to szybko leci...
Od niedawna regularnie ćwicze, a od kilku dni zaczęłam chodzić na siłownie :)
Jak widzicie jeden z wakacyjnych ''planów'' na razie się udaje. :)
Dziś przygotowałam dwie przekąski, które polecam na spróbowanie :D


1. Jogurcik! 
Potrzebne: 
  • Borówki
  • Maliny
  • Jogurt naturalny
  • Płatki owsiane
  • Odrobina cukru 



 Po umyciu owoców, miksujemy jogurt naturalny z odrobina cukru by uzyskać bardziej ''piankowy'' efekt :)


 Następnie przelewamy go do pucharku :) 


 Na koniec wszytko ozdabiamy naszymi owocami, wierzch posypujemy płatkami i ozdabiamy listkiem np. mięty. :) 

2. Twarożek warzywny. 
Dla tych, co nie przepadają za słodkim, polecam lekki, ale sycący twarożek.
Potrzebujemy: 
  • Twarożek
  • Pomidorki koktajlowe
  • Szpinak 4 listki 
  • Plasterek szynki 
  • Pieprz, sól
  • Łyżke Jogurtu Naturalnego







Myjemy wszystko, do miski wkładamy Twaróg, dodajemy Jogurt Naturalny, wszystko mieszamy dokładnie widelcem. Następnie kroimy na pół pomidorki, dodajemy listki szpinaku, naszą ulubioną szynkę, przyprawiamy i gotowe :)
Możemy dołożyć do tego nasze ulubione grzanki.
Nic trudnego prawda? :)
Mam nadzieje, ze coś z tego spróbujecie i będzie Wam smakowało!
Miłego dnia :D

4 komentarze:

  1. Sprobuje zrobic ten jogurt :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne pomysły na jedzenie i co najważniejsze zdrowe. Gdy znajdę chwile czasu na pewno któregoś spróbuje. Życzę udanej drugiej połowy wakacji i zapraszam do mnie :D http://myworld9893.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wójcik aka kucharka :3 Chyba muszę kupić owoce do jogurtu, bo przyciągnął moją uwagę. :)

    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wypróbuję ten jogurt ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń